כניסת לקוחות   |    מעקב משלוחים   |    03-6889898

רצ פלוס שליחויות
  • ראשי
  • קצת עלינו
  • eCommerce
  • שירותי משלוחים
    • ONE STOP SHOP
    • שילוח לחנויות מקוונות
    • שירותי הפצה מתקדמים
    • שליחויות לעסקים בפריסה ארצית
    • שליחויות מהיום למחר
    • משלוחים בינעירוניים
    • משלוח חבילות מכל סוג וגודל
  • התמחות במשלוחים
    • שליחויות החתמה פיננסיות
    • שליחויות למשרדי יח"צ, גופי תקשורת ומובילי דעה
    • התמחות בהפצת משקאות
    • שילוח לחברות ביוטי, קוסמטיקה ופארמה
    • הפצת מתנות בחגים לחברות וועדי עובדים
    • שילוח ציוד וכלי עבודה
    • הפצת ספרים עד בית לקוח
  • מוקד שירות
  • דרושים
  • בלוג
  • צרו קשר
  • Facebook
  • ראשי
  • קצת עלינו
  • eCommerce
  • השירותים שלנו
  • מוקד שירות
  • דרושים
  • צרו קשר
  • כניסת לקוחות
  • איתור משלוח
כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב בעבודה מול חברת השליחויות שלכם
ראשי » מאמרים » כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב בעבודה מול חברת השליחויות שלכם
רצ פלוס שליחויות
  • ראשי
  • קצת עלינו
  • eCommerce
  • שירותי משלוחים
    • ONE STOP SHOP
    • שילוח לחנויות מקוונות
    • שירותי הפצה מתקדמים
    • שליחויות לעסקים בפריסה ארצית
    • שליחויות מהיום למחר
    • משלוחים בינעירוניים
    • משלוח חבילות מכל סוג וגודל
  • התמחות במשלוחים
    • שליחויות החתמה פיננסיות
    • שליחויות למשרדי יח"צ, גופי תקשורת ומובילי דעה
    • התמחות בהפצת משקאות
    • שילוח לחברות ביוטי, קוסמטיקה ופארמה
    • הפצת מתנות בחגים לחברות וועדי עובדים
    • שילוח ציוד וכלי עבודה
    • הפצת ספרים עד בית לקוח
  • מוקד שירות
  • דרושים
  • בלוג
  • צרו קשר
  • Facebook
  • ראשי
  • קצת עלינו
  • eCommerce
  • השירותים שלנו
  • מוקד שירות
  • דרושים
  • צרו קשר
  • כניסת לקוחות
  • איתור משלוח

כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב בעבודה מול חברת השליחויות שלכם

19 ביולי 2018 16:27 סגור לתגובות על כמה דברים שחשוב לשים אליהם לב בעבודה מול חברת השליחויות שלכם tomeronen@gmail.com

מכירות מקוונות עשויות להיות חלק ניכר מסך ההזמנות בעסק שלך.
עסקים רבים, קטנים וגדולים מנסים ליישם את המשימה בהצלחה ונתקלים בקשיים רבים בכל הקשור לתהליך הלוגיסטי ומערך המשלוחים באתרי איקומרס.

אז כיצד יש לבצע נכון את תהליך השילוח לאחר מכירה בחנות וירטואלית דיגיטלית?

לפניכם מספר טיפים שיעזרו לכם לנהל את תהליך המכירה והשילוח באתר הסחר שלכם בצורה חכמה ויעילה.

בחרו מוצרים בחוכמה

לא כל מוצר מתאים למכירה באינטרנט, ובמיוחד, לא כל מוצר מתאים לשילוח לאחר קנייה.

יש לקחת בחשבון את גודל המוצר, את משקלו, את עמידותו ורגישותו (למשל, האם שביר? האם מתקלקל בחום או בגשם? האם מתקמט?), את שוויו (מבחינת ביטוח), ואת האופן בו לקוח קצה יוכל לקבל אותו (למשל, למשרדו, לסף דלת ביתו או דירתו, בעמדות איסוף עצמאיות המפוזרות בארץ, או במיקום מסוים וספציפי בו נמצא בעת המשלוח וההספקה.

אין זה אומר שאתם לא יכולים למכור מוצר זה או אחר, ולשלוח ולהוביל אותם – אבל יש לקחת בחשבון בעת תהליך התמחור, את כל המרכיבים הקשורים לשילוח והפצת המוצר והביטוח עליו.

הנושא רלוונטי במיוחד למי שמוכר מוצרי אלקטרוניקה, תכשיטים, יין, שוקולדים, כלי בית, ומוצרי מזון מוכנים – שלכולם רגישויות משלוח והובלה שונות (אם זה ביטוח למשל, אריזה למניעת שבר, או הפצה בקירור).

על מנת להקל על עצמיכם את ענייני השילוח – נסו להתמקד בפריטים קטנים יחסית, באריזה קטנה ונוחה, ובמידה והמוצר שביר יש לעטוף אותו בצורה יסודית.

לדעת מראש מהם עלויות המשלוחים

אם אתם מוכרים מוצרי אופנה, הנעלה, מוצרי קוסמטיקה – בוודאי אתם יודעים כי עלויות המשלוח יהיו זהות ואחידות לכל אריזה, בלי משמעות לרכישת היקף או צירוף מוצרים.

במצבים קיצוניים, כמו מוצרי אלקטרוניקה כבדים (שואבי אבק, מחשבים, טלוויזיה, וכדו'), רהיטים (כסאות, ספות, מזרנים), או מוצרים שערכם הכספי יקר במיוחד כמו יהלומים – עלויות המשלוח יכולות להיות גבוהות ביותר, ויש לקחת זאת בחשבון בעת מכירת המוצר באתר האיקומרס שלכם.

השתמשו בשירות תיאום שליח

רבים מהלקוחות חוששים בעת הזמנת המוצר באינטרנט מתהליך האספקה, שמא לא יהיו בבית כאשר השליח יצור קשר, או שיצטרכו לגשת לעמדת איסוף שלעיתים לא נמצאת קרוב לביתם. כיום קיימים שירותי שילוח לאתרי סחר בהם ניתן לתאם את שעת הגעת השליח ואת המיקום ובכך להעלות משמעותית את שביעות רצון הלקוח בתהליך הקנייה שלו באתר האינטרנט שלכם.

רוצים לקבל פרטים על פתרונות השילוח החכמים שלנו לאתרי הסחר שלכם?

מערכת לתיאום שליח, הפצה מהירה לכל רחבי הארץ ואחריות גבוהה על המוצרים?

צרו איתנו קשר עוד היום ותאמו פגישת הכירות בה נוכל להתאים לכם את פתרון השילוח לאתר המכירות שלכם.

בחירת חברה המלצות
« הקודם
הבא »
למקומות, היכון, רצ +
אז איך בוחרים שירות משלוחים שמתאים לעסק שלכם?
מהבלוג שלנו
התפקיד של ניתוח נתונים באופטימיזציה של שליחים עסקיים

התפקיד של ניתוח נתונים באופטימיזציה של שליחים עסקיים

הפסיכולוגיה של מיתוג בחברות שליחויות עסקיות

הפסיכולוגיה של מיתוג בחברות שליחויות עסקיות

תפקידו של משוב לקוחות בשיפור שירותי השליחויות העסקיים

תפקידו של משוב לקוחות בשיפור שירותי השליחויות העסקיים

מנגנון שעובד נכון

חברת "רצ פלוס שליחויות" מתגאה במתן שירות שליחויות ברמה הגבוהה ביותר בכיסוי ארצי מלא. לשירותכם מרכז שירות טלפוני אנושי בו תוכלו לקבל תשובות לכל שאלותיכם לצד ממשק מעקב וניהול משלוחים באתר שלנו עם אפשרויות מתקדמות לעסקים.

יצירת קשר

טל - 03-6889898
פקס - 03-6873454
דוא״ל - office@ratz.co.il
כתובת - החרש 10, תל אביב, 6761305
(לחצו למפה)

מידע חשוב

הבלוג שלנו
שירותי שליחויות
איזורי שירות
דרושים
מפת אתר
הצהרת נגישות
צרו קשר

הפייסבוק שלנו
© 2025 כל הזכויות שמורות לרצ+ | אתר ע״י Tabuzzco | מדיניות פרטיות | איפיון ותוכן - מילה תקשורת חכמה | קידום בגוגל - אלי סאסי
גלילה לראש העמוד
WhatsApp צ׳אט עם נציג
שליחות מושלמת מתחילה כאן
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס