כניסת לקוחות   |    מעקב משלוחים   |    03-6889898

רצ פלוס שליחויות
  • ראשי
  • קצת עלינו
  • eCommerce
  • שירותי משלוחים
    • ONE STOP SHOP
    • שילוח לחנויות מקוונות
    • שירותי הפצה מתקדמים
    • שליחויות לעסקים בפריסה ארצית
    • שליחויות מהיום למחר
    • משלוחים בינעירוניים
    • משלוח חבילות מכל סוג וגודל
  • התמחות במשלוחים
    • שליחויות החתמה פיננסיות
    • שליחויות למשרדי יח"צ, גופי תקשורת ומובילי דעה
    • התמחות בהפצת משקאות
    • שילוח לחברות ביוטי, קוסמטיקה ופארמה
    • הפצת מתנות בחגים לחברות וועדי עובדים
    • שילוח ציוד וכלי עבודה
    • הפצת ספרים עד בית לקוח
  • מוקד שירות
  • דרושים
  • בלוג
  • צרו קשר
  • Facebook
  • ראשי
  • קצת עלינו
  • eCommerce
  • השירותים שלנו
  • מוקד שירות
  • דרושים
  • צרו קשר
  • כניסת לקוחות
  • איתור משלוח
מהאתר לבית הלקוח: מה התהליך שחבילה עוברת?
ראשי » כללי » מהאתר לבית הלקוח: מה התהליך שחבילה עוברת?
רצ פלוס שליחויות
  • ראשי
  • קצת עלינו
  • eCommerce
  • שירותי משלוחים
    • ONE STOP SHOP
    • שילוח לחנויות מקוונות
    • שירותי הפצה מתקדמים
    • שליחויות לעסקים בפריסה ארצית
    • שליחויות מהיום למחר
    • משלוחים בינעירוניים
    • משלוח חבילות מכל סוג וגודל
  • התמחות במשלוחים
    • שליחויות החתמה פיננסיות
    • שליחויות למשרדי יח"צ, גופי תקשורת ומובילי דעה
    • התמחות בהפצת משקאות
    • שילוח לחברות ביוטי, קוסמטיקה ופארמה
    • הפצת מתנות בחגים לחברות וועדי עובדים
    • שילוח ציוד וכלי עבודה
    • הפצת ספרים עד בית לקוח
  • מוקד שירות
  • דרושים
  • בלוג
  • צרו קשר
  • Facebook
  • ראשי
  • קצת עלינו
  • eCommerce
  • השירותים שלנו
  • מוקד שירות
  • דרושים
  • צרו קשר
  • כניסת לקוחות
  • איתור משלוח

מהאתר לבית הלקוח: מה התהליך שחבילה עוברת?

5 באפריל 2023 9:15 סגור לתגובות על מהאתר לבית הלקוח: מה התהליך שחבילה עוברת? ofir

עולם המסחר האלקטרוני חולל מהפכה בדרך שבה אנו קונים, ומאפשר ללקוחות להזמין מוצרים מרחבי העולם בכמה קליקים בלבד. הזמנת חבילה מאתר אינטרנט בחו"ל הפכה לנוהג נפוץ אצל צרכנים רבים, אך האם תהיתם פעם מה קורה מאחורי הקלעים מרגע ביצוע ההזמנה ועד שהחבילה מגיעה לפתח ביתכם?

בואו נסתכל מקרוב על התהליך שעוברת חבילה בדרכה מאתר בינלאומי לביתכם.

שלב 1: ביצוע ההזמנה

לאחר שבחרתם את המוצר שברצונכם לרכוש מאתר בינלאומי, אתם מוסיפים אותו לעגלת הקניות וממשיכים לקופה. כאן אתה מספק את כתובת המשלוח שלך, פרטי תשלום ופרטים רלוונטיים אחרים. לאחר מכן, האתר מייצר אישור הזמנה, הכולל מספר מעקב ייחודי שיאפשר לך לעקוב אחר התקדמות החבילה שלך לאורך תהליך המשלוח.

שלב 2: עיבוד הזמנות

לאחר שביצעתם את ההזמנה, האתר הבינלאומי מתחיל לעבד אותה. זה כולל אימות פרטי התשלום שלך, בדיקת זמינות המוצר והכנת החבילה למשלוח. אם המוצר אינו במלאי, ייתכן שהאתר יצטרך להזמין אותו מהיצרן או מספק אחר, מה שעלול להוסיף זמן עיבוד נוסף.

שלב 3: שחרור ממכס

כאשר חבילה נשלחת בינלאומית, היא כפופה לשחרור ממכס, הכרוך בבדיקה והערכה של תכולת החבילה על ידי רשויות המכס של מדינת היעד. על החבילה לעמוד בתקנות המכס של מדינת היעד, אשר עשויות לכלול הגבלות על פריטים מסוימים, כגון סחורה אסורה או פריטים הכפופים למסי יבוא או מיסים. תהליך השחרור מהמכס יכול להשתנות לאורך זמן בהתאם למדינה, לתכולת החבילה ולדיוק ושלמות תיעוד המכס שסופק על ידי השולח.

שלב 4: משלוח בינלאומי

לאחר שהחבילה עברה שחרור מהמכס, היא נמסרת למוביל שילוח להובלה בינלאומית. מוביל המשלוח אחראי על הובלת החבילה מארץ המוצא למדינת היעד. החבילה עשויה לעבור מספר אמצעי תחבורה, כגון אוויר, ים או יבשה, בהתאם לשיטת המשלוח שנבחרה על ידי האתר או המוביל. בשלב זה ניתן להעביר את החבילה בין מובילים שונים, לעבור בדיקות מכס בנקודות ביניים ולהיטען ולפרוק מספר פעמים תוך כדי תנועה בנתיב המשלוח.

שלב 5: משלוח מקומי

עם ההגעה לארץ היעד, החבילה נמסרת לשירות הדואר המקומי או לשליח מקומי למשלוח סופי לכתובת הלקוח. תהליך המשלוח המקומי כולל מיון וניתוב החבילה למתקן השילוח המקומי המתאים, שם היא מועמסת על רכב משלוח ומועברת לבית הלקוח. ציר זמן האספקה בשלב זה תלוי ביעילות ובאמינות של רשת המשלוחים המקומית במדינת היעד.

שלב 6: מסירת החבילה

סוף סוף החבילה מגיעה עד לפתחו של הלקוח! הלקוח חותם על החבילה, או שהיא תישאר ליד דלת הלקוח במידה והמשלוח אינו מצריך חתימה.

הלקוח בודק את החבילה לאיתור נזק או אי התאמות, ואם הכל תקין, החבילה מועברת באופן רשמי.

לסיכום, התהליך שעוברת חבילה מרגע שהלקוח מזמין אותה מאתר בחו"ל ועד להגעתה לבית הלקוח כרוך במספר שלבים הכוללים עיבוד הזמנה, שחרור ממכס, משלוח בינלאומי ומשלוח מקומי. לכל שלב יש אתגרים ולוחות זמנים משלו, שיכולים להשתנות בהתאם למדינת היעד, לשיטת המשלוח ולרשת המשלוחים המקומית. למרות עיכובים ואתגרים פוטנציאליים, המסחר האלקטרוני איפשר ללקוחות להזמין מוצרים מרחבי העולם, תוך פתיחת עולם של אפשרויות ונוחות לקניות גלובליות. אז בפעם הבאה שאתה מקבל חבילה מאתר בינלאומי, אתה יכול להעריך את התהליך המורכב שעבר כדי להגיע לפתח ביתך

« הקודם
הבא »
למקומות, היכון, רצ +
אז איך בוחרים שירות משלוחים שמתאים לעסק שלכם?
מהבלוג שלנו
טעויות נפוצות בהזמנת שירותי שליחויות ואיך להימנע מהן

טעויות נפוצות בהזמנת שירותי שליחויות ואיך להימנע מהן

כיצד לעקוב אחרי משלוח בזמן אמת ולמה זה חשוב?

כיצד לעקוב אחרי משלוח בזמן אמת ולמה זה חשוב?

שליחויות פרטיות מול עסקיות – מה ההבדלים ומה מתאים לך?

שליחויות פרטיות מול עסקיות – מה ההבדלים ומה מתאים לך?

מנגנון שעובד נכון

חברת "רצ פלוס שליחויות" מתגאה במתן שירות שליחויות ברמה הגבוהה ביותר בכיסוי ארצי מלא. לשירותכם מרכז שירות טלפוני אנושי בו תוכלו לקבל תשובות לכל שאלותיכם לצד ממשק מעקב וניהול משלוחים באתר שלנו עם אפשרויות מתקדמות לעסקים.

יצירת קשר

טל - 03-6889898
פקס - 03-6873454
דוא״ל - office@ratz.co.il
כתובת - החרש 10, תל אביב, 6761305
(לחצו למפה)

מידע חשוב

הבלוג שלנו
שירותי שליחויות
איזורי שירות
דרושים
מפת אתר
הצהרת נגישות
צרו קשר

הפייסבוק שלנו
© 2025 כל הזכויות שמורות לרצ+ | אתר ע״י Tabuzzco | מדיניות פרטיות | איפיון ותוכן - מילה תקשורת חכמה | קידום בגוגל - אלי סאסי
גלילה לראש העמוד
WhatsApp צ׳אט עם נציג
שליחות מושלמת מתחילה כאן
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס