כניסת לקוחות   |    מעקב משלוחים   |    03-6889898

רצ פלוס שליחויות
  • ראשי
  • קצת עלינו
  • eCommerce
  • שירותי משלוחים
    • ONE STOP SHOP
    • שילוח לחנויות מקוונות
    • שירותי הפצה מתקדמים
    • שליחויות לעסקים בפריסה ארצית
    • שליחויות מהיום למחר
    • משלוחים בינעירוניים
    • משלוח חבילות מכל סוג וגודל
  • התמחות במשלוחים
    • שליחויות החתמה פיננסיות
    • שליחויות למשרדי יח"צ, גופי תקשורת ומובילי דעה
    • התמחות בהפצת משקאות
    • שילוח לחברות ביוטי, קוסמטיקה ופארמה
    • הפצת מתנות בחגים לחברות וועדי עובדים
    • שילוח ציוד וכלי עבודה
    • הפצת ספרים עד בית לקוח
  • מוקד שירות
  • דרושים
  • בלוג
  • צרו קשר
  • Facebook
  • ראשי
  • קצת עלינו
  • eCommerce
  • השירותים שלנו
  • מוקד שירות
  • דרושים
  • צרו קשר
  • כניסת לקוחות
  • איתור משלוח
החזון היה : להקים חברת משלוחים שתתחרה במגרש של הגדולים
ראשי » כללי » החזון היה : להקים חברת משלוחים שתתחרה במגרש של הגדולים
רצ פלוס שליחויות
  • ראשי
  • קצת עלינו
  • eCommerce
  • שירותי משלוחים
    • ONE STOP SHOP
    • שילוח לחנויות מקוונות
    • שירותי הפצה מתקדמים
    • שליחויות לעסקים בפריסה ארצית
    • שליחויות מהיום למחר
    • משלוחים בינעירוניים
    • משלוח חבילות מכל סוג וגודל
  • התמחות במשלוחים
    • שליחויות החתמה פיננסיות
    • שליחויות למשרדי יח"צ, גופי תקשורת ומובילי דעה
    • התמחות בהפצת משקאות
    • שילוח לחברות ביוטי, קוסמטיקה ופארמה
    • הפצת מתנות בחגים לחברות וועדי עובדים
    • שילוח ציוד וכלי עבודה
    • הפצת ספרים עד בית לקוח
  • מוקד שירות
  • דרושים
  • בלוג
  • צרו קשר
  • Facebook
  • ראשי
  • קצת עלינו
  • eCommerce
  • השירותים שלנו
  • מוקד שירות
  • דרושים
  • צרו קשר
  • כניסת לקוחות
  • איתור משלוח

החזון היה : להקים חברת משלוחים שתתחרה במגרש של הגדולים

17 באפריל 2023 10:02 סגור לתגובות על החזון היה : להקים חברת משלוחים שתתחרה במגרש של הגדולים ofir

איך מקימים חברת משלוחים?

הקמת חברת משלוחים יכולה להיות תהליך מאתגר אך מתגמל. הנה כמה שלבים שתוכל לבצע כדי לעזור לך להקים חברת משלוחים משלך:

ערכו מחקר שוק: קבעו את הביקוש לשירותי משלוחים באזורכם, זיהוי המתחרים וההצעות שלהם, והעריכו אסטרטגיות תמחור פוטנציאליות.

צור תוכנית עסקית: זה צריך לכלול את המטרות העסקיות שלך, שוק היעד, תחזיות הכנסות, עלויות הפעלה, אסטרטגיית שיווק ופרטים חשובים אחרים.

בחר מבנה משפטי: החלט אם ברצונך להקים בעלות יחידה, שותפות, חברה בערבון מוגבל (LLC) או תאגיד. התייעץ עם עורך דין או רואה חשבון כדי לקבוע איזה מבנה משפטי מתאים ביותר לצרכיך.

רשום את העסק שלך: רשום את העסק שלך בסוכנויות הממשלתיות המתאימות וקבל את כל הרישיונות או ההיתרים הדרושים.

מימון מאובטח: קבע כמה מימון אתה צריך כדי להקים את חברת המשלוחים שלך ולחקור אפשרויות מימון כגון הלוואות, מענקים או משקיעים.

רכישת ציוד: קנו או השכירו רכבי משלוח, רכשו ציוד כגון מכשירי מעקב וסורקים GPS והשקעו במערכת תוכנת שיגור ומעקב אמינה.

העסקת צוות: גייס והעסק צוות כולל נהגים, שולחים, נציגי שירות לקוחות וצוות אדמיניסטרטיבי.

פתח את אסטרטגיית המיתוג והשיווק שלך: פתח תדמית מותג ואסטרטגיית שיווק חזקה כדי למשוך לקוחות ולשמר אותם.

צור שותפויות: צור קשרים עם ספקים, קמעונאים ועסקים אחרים שיכולים לספק לך עבודת משלוח עקבית.

הפעל את העסק שלך: הפעל את חברת המשלוחים שלך והתחל לספק שירות לקוחות יוצא דופן ושירותי משלוחים אמינים.

זכור לסקור ולעדכן באופן קבוע את התוכנית העסקית שלך, להתאים את אסטרטגיית התמחור שלך לפי הצורך, ולחפש כל הזמן משוב מהלקוחות שלך כדי לשפר את חברת המשלוחים שלך לאורך זמן.

איך כדאי לי לפרסם את העסק שלי?

פרסום מקוון: פרסום מקוון הוא דרך חסכונית להגיע לקהל היעד שלך. אתה יכול להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כמו פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ולינקדאין כדי להפעיל מודעות ממוקדות. אתה יכול גם להפעיל קמפיינים של Google AdWords כדי למקד לאנשים שמחפשים שירותי משלוחים באזור שלך.

תוכניות הפניה: הצע תמריצים ללקוחות הקיימים שלך להפניית לקוחות חדשים לחברת המשלוחים שלך. זו יכולה להיות הנחה על המשלוח הבא שלהם או עמלת הפניה.

מיתוג רכב: שקול לעטוף את רכבי המשלוחים שלך בלוגו החברה שלך ופרטים ליצירת קשר כדי ליצור שלטי חוצות ניידים. זוהי דרך מצוינת להגביר את המודעות והנראות למותג באזור המקומי שלך.

מבצעים והנחות: הציעו מבצעים והנחות מיוחדות כדי למשוך לקוחות חדשים. לדוגמה, ניתן להציע הנחה ללקוחות הראשונים או משלוח חינם להזמנות מעל סכום מסוים.

שיווק בדואר אלקטרוני: אספו כתובות דוא"ל מהלקוחות שלכם ושלחו ניוזלטרים או מיילים פרסומיים רגילים. זוהי דרך מצוינת לעדכן את הלקוחות שלך על שירותים חדשים, מבצעים והנחות.

פרסום מקומי: שקול פרסום בעיתונים מקומיים, רדיו או תחנות טלוויזיה. זוהי דרך מצוינת להגיע לאנשים שאינם פעילים ברשתות חברתיות או במנועי חיפוש.

שותפות עם עסקים אחרים: בנה שותפויות עם עסקים אחרים שיכולים להפיק תועלת משירותי המשלוחים שלך. לדוגמה, אתה יכול לשתף פעולה עם מסעדות מקומיות כדי לספק שירותי משלוחים עבור האוכל שלהם.

זכרו, פרסום הוא תהליך מתמשך. בדוק והעריך באופן רציף את מאמצי הפרסום שלך כדי לקבוע מה עובד הכי טוב עבור חברת המשלוחים שלך.

« הקודם
הבא »
למקומות, היכון, רצ +
אז איך בוחרים שירות משלוחים שמתאים לעסק שלכם?
מהבלוג שלנו
טעויות נפוצות בהזמנת שירותי שליחויות ואיך להימנע מהן

טעויות נפוצות בהזמנת שירותי שליחויות ואיך להימנע מהן

כיצד לעקוב אחרי משלוח בזמן אמת ולמה זה חשוב?

כיצד לעקוב אחרי משלוח בזמן אמת ולמה זה חשוב?

שליחויות פרטיות מול עסקיות – מה ההבדלים ומה מתאים לך?

שליחויות פרטיות מול עסקיות – מה ההבדלים ומה מתאים לך?

מנגנון שעובד נכון

חברת "רצ פלוס שליחויות" מתגאה במתן שירות שליחויות ברמה הגבוהה ביותר בכיסוי ארצי מלא. לשירותכם מרכז שירות טלפוני אנושי בו תוכלו לקבל תשובות לכל שאלותיכם לצד ממשק מעקב וניהול משלוחים באתר שלנו עם אפשרויות מתקדמות לעסקים.

יצירת קשר

טל - 03-6889898
פקס - 03-6873454
דוא״ל - office@ratz.co.il
כתובת - החרש 10, תל אביב, 6761305
(לחצו למפה)

מידע חשוב

הבלוג שלנו
שירותי שליחויות
איזורי שירות
דרושים
מפת אתר
הצהרת נגישות
צרו קשר

הפייסבוק שלנו
© 2025 כל הזכויות שמורות לרצ+ | אתר ע״י Tabuzzco | מדיניות פרטיות | איפיון ותוכן - מילה תקשורת חכמה | קידום בגוגל - אלי סאסי
גלילה לראש העמוד
WhatsApp צ׳אט עם נציג
שליחות מושלמת מתחילה כאן
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס